Motto

"Chipurile sunt aratate omului si lumina dinauntrul lor Se ascunde In chipul luminii Tatalui.El se va descoperi,iar chipul Lui [va fi] ascuns de lumina Lui. (Cor.4,4-6)"

8 ianuarie 2014

Maria Magdalena

Când am avut 12 ani, am fost trimisă să studiez cu o soră secretă a Iniţiaţilor, sub aripile lui Isis. Am fost antrenată în secretele Egiptului, Alchimia lui Horus şi Cultul Magiei Sexuale al lui Isis.
Când l-am întâlnit pe cel ce-l numiţi Isus, trecusemtoate Iniţierile mele.
 M-am pregătit pentru întâlnirea cu el la râu.
Evangheliile au povestit despre mine ca o prostituată, pentru că toate Iniţiatele din ordinul meu purtau o brăţară de aur ce eraun şarpe; şi era cunoscut că noi practicam magia sexuală; iar în ochii evreilor, noi eram prostituate.
 Era ciudat sa-mi vad iubitul transportat Intr-un alt taram,alta lume, în timp ce eu şi fetiţa noastră traversam Mediterana singure. Nu mai eram în siguranţă şi a trebuit să părăsim Egiptul, pentru că acolo ne dusesem.
Când am traversat unul din malurile a celei ce avea să devină Franţa era doar pustietate. Ne-am întâlnit cu preotesele Cultului Isis, şi ne-am îndreptat în nord spre protecţia Druizilor,pentru că Isis le-a vorbit şi ei au auzit chemarea de a protejafata ei, Sar’h.
 Şi astfel ne-am îndreptat spre nord pe un alt mare curs de apă şi am traversat spre ceea ce a devenit Anglia.Şi am fost ascunse în cea mai sacră inimă a Druizilor, la Tor şi Glastonbury.
 Deşi noi eram mai în siguranţă decât am fost în Israel sau Egipt, influenţa romană s-a extins la fel de bine şi în Anglia şi noi am fost ascunse.Am locuit în aceste locuri mulţi ani, iar Sar’h s-a măritat cu un bărbat ai cărui urmaşi urmau să devină Cavaleri Templieri şi eu am mers în nord în Ţara Galilor şi am locuit la mare pentru tot restul zilelor mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu