Motto

"Chipurile sunt aratate omului si lumina dinauntrul lor Se ascunde In chipul luminii Tatalui.El se va descoperi,iar chipul Lui [va fi] ascuns de lumina Lui. (Cor.4,4-6)"

23 noiembrie 2013

Printesa Paduri si Gnomii

In aceasta vara, am avut deosebita placere sa mergem cu familie In afara orasului,undeva la munte.
In timp ce urcam muntele Imprejmuit de padure,mi-am adus aminte de Zanele padurilor,de gnomi,si spiritele padurilor care le cautasem prin padurile din Germania cu ceva ani In urma.
 
Am sa va relatez scurtul dialog care l-am avut:
 
eu:-Zana a paduri,as vrea sa te vad!
 
Z:-Sunt aici!
 
eu:-Dar nu te vad.(In acel moment am vazut cu cel de-al trei-lea ochi un cap avand consistenta ca de abur,un fel de holograma,parul blond cu o coroana pe cap,(asemanatoare reginele),doar ca era jumatate din diamante Impletite cu flori proaspete albe).
 
Am cerut atunci Gnomilor sa mi se arate:
 
eu:-Unde suteti.
 G:-In jurul tau (am auzit mai multe glasuri).
 
Am cerut sa-i vad dar nu reusisem poate si datorita faptului ca depuneam efort la urcare,traind cu bucuria In suflet ca am sa discut mai mult cu ei pe parcursul acelei zile,dar treburile mai lumesti m-au facut sa uit de aceste Entitati care lucreaza In "ascunsul"ochilor nostri pentru Mama Pamant.
 
Floryn. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu